2009. április 17., péntek

Romantika



Egy másik félévi feladat a fősulin: ROMANTIKA - A feladat így szólt: Készítsen a témával kapcsolatos műalkotást minimum 60x80-as méretben táblára vagy vászonra, olaj vagy akrilfestékkel.
Jelen pillanatban ebben a stádiumában van a kép, nem tudom, hogy továbbfessem, vagy késznek tekintsem. Ezt a feladatot, és a folyó festése feladatot is Bukta Imre Tanár Úr adta. Ennek a feladatnak a kivitelezésénél 2-szer is csaltam, mivel nem olajfestéket, és nem is akrilt használtam, hanem temperát, másrészt a mérete nem 60x80 cm-es lett, hanem egy kicsit nagyobb: 100x75 cm

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sőt, háromszor "csaltál", ami az ötletet illeti, gondolom, Neked nem kell részleteznem ;). De szerintem egyébként szép.
Talán a bal robot vállára tehetnél még egy legalább olyan erős fehér tükröződést, mint amit általában használtál, mert így nem annyira jön ki térben az a rész, én így érzem.

Kis Gábor írta...

Szia Névtelen valaki!

Na, örülök, hogy végre kapok valakitől hozzászólást, nos nem titok, a kép Björk: All is full of love című számának a klippje hatására jött létre, de ha megnézed, színekben totál más lett, valamint ott ugye 2 női karakter szerepelt, én viszont 2 ellentétes nemű karaktert festettem. De tény, hogy előteljesen a klippből indultam ki.
Örülök, hogy ezt kiszúrtad, és köszönöm a kritikát is, végre valakitől kapok. :)