2008. november 25., kedd

Szarvasbogár elvonatkoztatva

Itt már szarva is van a cipőnek. Jelenleg itt tartok, a drótváz elkészítésében. Ez még nem a végleges váz, néhány helyen még erősítenem, kell, hogy masszívabb legyen.





Egy egyszerű magassarkú cipő alapján, skierült elkészíteni a cipőalapot - drótból.




Ahhoz, hogy megvalósítsam a plasztikámat, újból azt az eljárást alkalmaztam, amelyet már a szarvasbogárnál is alkalmaztam.

1. lépés: Drótváz készítése:
(3 féle vastagságú drótot használtam)







Egy női cipő külseje, fénylése, hasonló egy bogár kitinpáncéjának felületéhez, ez alapján készítettem egy tervet, Photoshopban, hogy is fog majd kinézni az elvonatkoztatott szarvasbogár.
Kreatív vizuális gyakorlat órára el kellett készíteni egy természeti forma elvonatkoztatott változatát is,térplasztika formájában. Nekem, a szarvasbogarat kellett elvonatkoztatnom, hiszen, azt már elkészítettem naturájában. Sokat gondolkoztam, hogyan is lehetne elvonatkoztatni a bogarat, végül megszállt az ihlet.

Nincsenek megjegyzések: