2010. március 16., kedd

Repülő design II. koncepcióval


Legyes repülő

Egy hófehér repülőre legyeket helyeztem el. Ez az ötlet szerintem azért állja meg a helyét, mert látványos és egyben meghökkentő látványt biztosít. Egy-két pillanatig megfordulhat az emberek fejében, hogy hol járt ez a gépezet, hogy ennyi nagyméretű legyet összeszedett a levegőben.
Másrészt a legyeknek igenis nagy köze van a magyarság életéhez, gondolhatunk itt főleg a tavaszi és nyári időszakra, amikor is szinte minden nap meggyűlik a magyarok baja a legyek szemtelenségével.
A szójátékot is fellelhetjük benne, miszerint a Magyar Légitársaság nevét felcserélhetjük Magyar Légytársaságra.



Filmes repülő

A repülő borításának tervezésekor az elsődleges célom az volt, hogy ne csupán díszítő jellegű motívumot applikáljak rá, hanem olyan elemekkel szerettem volna bővíteni, amelyek a géphez kötődnek formailag és tartalmilag is.
A repülő ablakainak formáiból indultam ki, melyek nagyban hasonlítanak a negatív filmek perforációjához. Az asszociáció érdekében, megdupláztam az ablakokat.
A magyar vonatkozás érdekében, pedig régi magyar repülőket szerepeltetek a filmen.

Nincsenek megjegyzések: